نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا یوونتوس موضع خود را در مقابل دیبالا مشخص نمی کند ؟ منتظر پیشنهاد هستید ؟

چرا یوونتوس موضع خود را در مقابل دیبالا مشخص نمی کند ؟ منتظر پیشنهاد هستید ؟

پائولو دیبالا عصبانی ست و این بار به او حق می دهند که این طور خشمگین و عصبانی باشد. این برای هزارمین بار است که نام او پیاپی به عنوان گزینه ای برای حضور در لیست نقل و انتقالات باشگاه یووه مطرح میشود و تمرکز او را برای اماده سازی برهم میزند.

 

برخی رسانه ها تمام مدت نام او را برای خروج از باشگاه مطرح می کنند و تعداد دیگری تاکید بر عدم فروش او اما حتی این گروه نیز تاکید دارند در صورت آمدن یک پیشنهاد مناسب و وسوسه امیز، مدیران یووه به این پیشنهاد سریعا واکنش منفی نشان نخواهند داد و به بررسی آن خواهند پرداخت.

 

این طور که به نظرمیرسد دیبالا از آن دسته بازیکنانی ست که سران یووه علاقه زیادی به استفاده مالی از او دارند و بیش از اینکه از نظر تکنیکی به آن توجه داشته باشند او را گزینه خوبی برای فروش و در ازای مبلغی مناسبی که از فروش او به دست می اورند به خرید گزینه ای تکنیکی و مناسب ایده های مربی جدیدشان می نگرند.

 

اما به نظر میرسد این بار دیبالا خشم خود را از شایعات زیاد اطرافش در کنار بی توجهی مدیران یووه و عدم پاسخگویی شفاف نسبت به آینده اش نشان داده و تاکید کرده علاقه ای به ترک یووه ندارد، چرا او باید همیشه در لیست محبوب رسانه ها برای فروش باشگاه قرار گیرد و چرا او باید مشکل مالی باشگاه را به تنهایی حل کند.

 

با این حال در مقابل تکذیب شایعات فروش کریس رونالدو، تکذیبی از سوی سران یووه به طور رسمی در خصوص فروش دیبالا شنیده نشد و حتی برخی منابع می گویند در صورتی که این رویه ادامه دار شود احتمال اینکه دیبالا تصمیم به جدایی بگیرد نیز وجود خواهد داشت و سکوت این آرژانتینی و تنها خشمگین شدن اش نمی تواند برای هواداران یووه چندان خوشایند باشد و نگرانی را برای این گروه که خواهان ادامه حضور او در ترکیب یووه هستند بیشتر از قبل خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: